NEWS | AKTUALNOŚCI


POPULARNE INFORMACJE


Popularność serii składanek "Wiosna, Lato, Jesień, Zima" cały czas rośnie.
29 Sty, 2013

Popularność serii składanek "Wiosna, Lato, Jesień, Zima" cały czas rośnie.  

Receptę na sukces zdradza nam Remigiusz ŁupickiMyMusic.

Nie jest sztuką zrobić składankę dla młodzieży opierając się tylko i wyłącznie na play-listach radiowych. Wprowadzając na rynek serię Wiosna, Lato, Jesień, Zima - wiedzieliśmy, że idąc tropem samych hitów znanych z radia, nie mamy szans wygrać walki z takimi kompilacjami jak Bravo.

Musieliśmy pójść o krok dalej... Odpowiedź przyszła od razu… Wymyślmy coś, czego nie daje radio, czyli sami stwórzmy trend… Było to bardzo odważne założenie, gdyż startowaliśmy od zera, a jedynym medium, które weszło w patronat nad pierwszą częścią tej płyty (Zima 2012) był nasz własny profil na Facebooku. Jakość naszego produktu była wartością samą w sobie, dlatego dziś możemy śmiało zaryzykować stwierdzenie - udało się! Nasza seria składanek na rynku wyróżnia się tym, iż oprócz hitów radiowych, na płytach znajdują się również piosenki znane tylko z Internetu oraz single, które dopiero zaczynają swoją "karierę" i mają szansę stać się radiowym przebojem. Najpiękniejsze jest to, że od czterech edycji serię wspiera Radio Eska, które otwiera się na nowe trendy i zawsze chce być o krok przed konkurencją. Dzięki kampanii reklamowej w Esce docieramy z informacją o premierze składanki do każdej młodej osoby w Polsce. 

Tysiące młodych ludzi czeka na naszą płytę i na każdą jej nową odsłonę. Edycja Wiosna 2013 to również masa piosenek nieznanych z radia … może to znowu My odkryjemy przebój radiowy?

KOMENTARZE


© MyMusic | Wszystkie prawa zastrzeżone.